01.08.2009 - Návod na vložení budovy a jiného objektu do mapy
1./ stáhneme si budovu
2./stažený soubor rozbalíme
3./přesuneme jej do složky c:/program files/LS2009/data/maps
4./spustíme GE a otevřeme si soubor mapy, kterou používáte
5./kliknete na tlačítko importu a proklikejte si cestu k nakopírované složce budovy
6./po načtení budovy / objektu/ klikněte CTRL + B a klikněte myší, kam si přejete objekt usadit
7,/ po usazení, ustavení uložte celou mapu
HOTOVO
Poznámka: je důležité mapu ukládat do složky C:/ , nebo na plochu a musí to být složka bez
diakritiky / háčků, čárek / , jinak to hodí chybu
Díky Jožo
31.07.2009 - Setí a rekultivace autopilotem kdekoliv
Jestliže máte touhu mít lany od silnice k silnici, ale nechce se vám hodiny otročit bez autopilota s rekultivátorem…mám
pro vás návod jak nejen pomoci autopilota zrekultivovat, ale současně i zasít! Stačí k tomu traktor třeba Fendt, libovolny
rekultivátor a samozřejmě sečka. Postup připojování je následující:
Připoj sečku –> zvol plodinu –> připoj rekultivátor –>zajeď na místo a stiskni H.
V jiném pořadí to nefunguje!! Je potřeba pamatovat na to že pokud je rekultivator před traktorem, zastaví čí ho otočí jen
překážka, voda nebo silnice. Také se může stát že při přejíždění teréních nerovností dojde k vychýlení z kurzu a autopilot
může v rámci již upraveného terénu jezdit křižem. A poslední postřeh sečka by neměla být širší než rekultivátor, alespoň
né při první brázdě…
Přijemnou zábavu.
Vytvořil : Cara
30.07.2009 -Změna ovládání strojů
Trochu som sa hrabal v .xml suboroch a za pomoc dakujem aj Honzovi ako zmenit ovladanie? Vela z nas to hra na notebookoch a ten numericku klavesnicu nema tak som prisiel nato ako prepisat ovladanie
priklad: Lexion600Combine
otvorime si .zip alebo .rar a najdeme zlozku moddesc.xml (samozrejme ked si budem prepisovat nejaky iny stroj tak sa to bude volat inak napriklad zetor...) tu si nakopirujeme na plochu, klikneme pravym tlacitkom a klikneme na upravit
najdeme si riadky
<input name=\"GASADD\" key=\"KEY_6\" button=\"\" />
<input name=\"GASSUB\" key=\"KEY_5\" button=\"\" />
<input name=\"DRIVEMODE\" key=\"KEY_4\" button=\"\" />
<input name=\"DRIVEMODESTOP\" key=\"KEY_x\" button=\"\" />
moze ich bit viac aj menej prepisujeme len riadok key=\"KEY_x\"
len to X dame si tam napriklad pismeno ,,t´´ ked mame ideme na dalsie postup je ten isty
potom to dame naspet do toho .zipu s tim strojom a mozeme hrat
POZOR!!!: niektore stroje maju viac funkcii tak si davajte pozor aby ste nedali na nejake pismenko 2 x take iste!!
Hlavne nedavajte ziadne funkcie na pismenka:Q,F,P,Z,G, nimy sa vecsinou zapinaju svetla a odopina sa prislusenstvo kupuju sa atd..
zaslal JOŽO
26.07.2009 -Servisní FIX PACK
V případě, že máte problémy se stroji po uložení, stáhněte si tento pack a nainstalujte jej.
Pokud budete chtít jezdit s JD WTS a nebude se vám korektně zobrazovat čeština + ovládání, odstraňte JD 2266 ze složjky MODS - s tímto kombajnem se hádá
19.07.2009 - Návod na vložení mapy do hry
Napřed si původní složku maps zazálohuj / překopíruj / do bezpečí
Stáhneš si mapu, bude nejspíš v .RARu , po stažení .RAR rozbalíš a celou složku, nebo všechny soubory, co budou po rozbalení nakopíruješ do složky : c:/program files/ landwirtschafts simulator 2009/ data/ maps
Spustíš hru a hraješ
POZOR některé mapy jsou náročné na PC, může se stát, že se hra nenačte, nebo se bude sekat....
18.07.2009 - Prodej sklizně
Ve hře otevři PDA na stránku s cenami (3x písmeno "I") tam se dozvíš kolik za jakou obilninu dostaneš.
Horní řádek označuje název místa a vlevo je druh obilnin.
Šipky vpravo označují růst ceny oproti předešlemu dni (ceny se mění po půlnoci)
Vysvětlivky:.
Zelená šipka = Výborný kurz - Prodáváme
Žlutá Šipka = Průměrný kurz
Červená Šipka = Špatný kurz
Ceny za tunu se mění podle obtížnosti hry
Hafen - Přístav
Brauerei - Pivovar
Muhle - Mlýn
A názvy :
Weizen = Pšenice
Gerste = Ječmen
Raps = Řepka
Mais = Kukuřice
Vytvořil : Jukec
16.07.2009 - Návod na vkládání strojů!!!
1. stáhnou vybraný stroj
2. vložit .ZIP do složky MODS
3. spustit hru a hrát
Vytvořil Jukec
16.07.2009 -Návod na převod stroje z .RAR do .ZIP
Otovris si .RAR, prekopirujes si vsetky tie dokumenty na plochu oznacis si ich ako keby ich ides kopirovat kliknes pravim vyberes 7zip, potom pridat do archivu kliknes na OK a mas to.
Je to .ZIP, potom len zkopirujes do mods a mas to, fakt to funguje
Ide to aj Winrarom
kliknes pravym tlacitko, kliknes na to pridat do archivu a tam mas na vyber .RAR alebo .ZIP , kliknes nato .ZIP a malo by to byt.
Příspěvek zaslal Jožo
Otevřeš si .RAR, překopíruješ si všechny soubory na plochu , označíš si je, jako když chceš kopírovat, klikneš pravým, vybereš 7zip, potom klikneš na přidat do archivu, klikneš na OK a je to.
Jde to i WinRarem , vybereš si tu nově vytvořenou složku na ploše, kam jsi nakopíroval všechny ty soubory z .RARu, klikneš na přidat do archivu, vybereš .ZIP příponu a je to. Poté selý .Zip soubor překopíruješ do MODS složky k ostatním strojům.
Přeložil Honza / s ohledem na četnost dotazů, že tomu nerozumí, že je to slovensky /
Poznámka: ne vždy to ovšem takto jde.....
12.07.2009 -Návod na úpravu růstu trávy / I varianta /
Gras wächst
Nastavení růstu trávy po sečení
ténto mod byl instalován pro úpravu růstu vaši trávy po sečení. V závislosti na hře,
kterou budete hrát, tráva roste různě rychley (jak je definováno v map01.i3d)
Pokud to je možná příliš rychle, pak musíme prostě období růstu v map01.i3d změnit.
Například tráva je posečena - po 15 min. začne znovu růst.
Nastavení:
Tuto dobu však můžete ovlivnit / "map01.i3d" otevřete v Poznámkovém bloku , nebo Windows textovém editoru a následné
červené hodnoty změňte:
<FoliageSubLayer name="grass" densityMapTypeIndex="2" densityMapChannelOffset="4"
numDensityMapChannels="3" materialId="312" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0"
objectMask="65520" distanceColors="0.537255 0.439216 0.286275;0.239216 0.309804 0.137255;0.239216 0.309804
0.137255;0.239216 0.309804 0.137255;0.239216 0.309804 0.137255" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="2"
plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="1.2" width="1.5" height="1.3" heightVariance="0.2" horizontalPositionVariance="0.5"
growthNumStates="5" growthStateTime="900000" />
To tady, "900000" jsou milisekundy. Takže 900.000 milisekund odpovídá 900 sekund odpovídá kontinuální 15min!
Postup: - stáhnout soubor
- kliknout na . EXE stažený soubor
- upravit soubor .i3d
Druhý návod na změnu rychlosti růstu a výšky plodiny
proklikejte se cestou :
C:\Program Files\Landwirtschafts-Simulator 2009\data\maps\map01.i3d
pak otevřete: map01.i3d v editoru, ne wordpadu
pak klikněte hledat a do pole zadejte FoliageSubLayer name
Výška plodiny
v "FoliageSubLayer name=" řádku plodiny, kterou chcete zvýšit běžte ke konci řádku ("crop name" densityMapTypeIndex) a potom než najdete height="číslo"
odhadované výšky:
Pšenice= 1.25
ječmen=1.2
OSR=1.8 až 2 (to záleží na tom, co požadujete ale myslím si, že 2 je to pravé )
kukuřice/zrno=3
Rychlost růstu :
Jestli chcete zpomalit tempo růstu úrody, udělejte toto v "FoliageSubLayer name="rows as well. Jděte po řadku plodiny pšenice, ječmenu, řepky, trávě či kukuřice a najdete growthStateTime "číslo" ,měnit číslo z jednoho dole!
Já si myslím 60 min je asi vhodné pro menší pole ale pro větší pole přidat více času!
500ms= 0,5s
1000ms= 1,0s
10000ms=10s
100000ms= 1,66min
1000000ms=16,6min
2000000ms=33,3 min
4000000ms= 1,11h
15min=900000ms
30min=1800000ms
45min=2700000ms
60min=3600000ms
75min=4500000ms
90min=5400000ms
12.07.2009 -Uprava bodu připojeni u kombajnu pro vlek
1. Najít soubor .XML
2. Otevřit v editoru
3. Upravit označený text - smazat slovo Combine , musí být pouze trailer
4. Uložit editovaný soubor
12.07.2009 -Změna obsahu korby, zásobníku zrní u kombajnu
1. Najít soubor .XML
2. Otevřit v editoru
3. Upravit označený text na požadovanou hodnotu
4. Uložit editovaný soubor
Návod na změnu ceny :
Návod na změnu rychlosti :
Návod na změnu hmotnosti:
Návod na změnu objemu nádrže:
06.07.2009 -
01.07.2009 - Návod na úpravu rychlosti plnění samozběrných vozů
pokud potřebujete upravit rychlost plnění, najděte v souboru .XML následující řádky:
<fillScale value="20" />
<massScale value="1" />
čím vyšší číslo , tím se vlek plní rychleji
0 - s touto hodnotou by se neměl vlek naplnit vůbec
27.06.2009 - Problém s koupí TZ4K
Pokud máte problém s koupením TZ4K, musíte napřed stáhnout a nakopírovat do složky MODS traktor MF1200, pak to půjde...
20.06.2009 - Návod na vložení nové mapy do hry
1. Stáhneš si mapu , kterou sis vybral, měla by být ve složce .RAR, případně .ZIP
2. Tuto zabalonou složku rozbal, měl by si mít po rozbalení složku Maps
3. Teď se musíš proklikat k té původní nainstalované mapě, tzn: c:/ Program files/Farming simulator 2009/ Data/ Maps
4. Tu původní originální celou složku Maps někam zkopíruj do bezpečí / v případě problémů s novou/
5. Tu starou složku smaž a tu novou rozbalenou překopíruj místo té původní
Hotovo, zkus pustit hru, měla by se rozjet
--------------------------------